tisdag 19 mars 2013

OL-träning Tisdagen den 19 mars

Helt otroligt


9 grader kallt och snö i luften när jag vaknade kl 07:00 i morse. 

Hade det inte varit jag som kallat till dagens träning så skulle jag krypa ner i sängen igen.Men nu så måste man ut i kylan för att visa sin goda vilja.

Undrar om man blir ensam??Kom fram till samlingen 10 minuter före utsatt tid och döm av min förvåning där var det fullt av KIF:are.

Fantastiskt bra gjort.

Nu försvann all tvekan och kylan och snön var mentalt borta.

Bara att ge sig ut och springa. 

Hur det gick ser ni på denna sida

Det är bara Tryggves och mitt löp som är med men ni som har GPX-fil från dagen skicka den till mig så kompletterar jag med era löpningar. Den ritade löpning är mitt vägval.

Ser redan fram emot nästa tisdag.

UPPDATERAD: 14 JUN 2013 03:08

Skribent: Hans Kruskop 

Veteranträning den 6 april i Fernviken

  Saknas på bilden gör Lars J och fotografen. Nederst: Så här sprang Anders På dagens veteranträning deltog 10 st veteraner som tog sig an s...